Hotel i Restauracja Kozi Gród Pomlewo: Wesele w otoczeniu zieleni

Zapraszam Cię do obejrzenia reportażu z wesela w Hotelu i Restauracji Kozi Gród w Pomlewie. Znajdziesz go na Kaszubach, niedaleko Przywidza, a więc również całkiem blisko od Gdańska. Miejsce to nadaje się także na udany pobyt rodzinny dla rodzin z dziećmi. Jeśli bardzo Ci się spieszy, to możesz zacząć oglądać zdjęcia od tego momentu. A jeśli masz więcej czasu, to obejrzyj ten skrócony reportaż ślubny od przygotowań.

W drodze do Koziego Grodu — przygotowania w domu Pary Młodej

Naszą drogę na wesele do Koziego Grodu rozpoczęliśmy przygotowaniami w domu Pary Młodej. Na miejscu spotkały mnie jasno określone procedury, które miały zagwarantować udany “first look”. Z racji mojej funkcji byłem w ściśle ograniczonym gronie osób, które pierwsze mogły zobaczyć Pannę Młodą.

Kozi Gród — ślub w kościele w Łęgowie

Na miejsce złożenia przysięgi małżeńskiej został wybrany Kościół św. Mikołaja w Łęgowie. Piękne, bogato zdobione barokowe wnętrze skąpane było w promieniach wiosennego słońca.

Hotel Kozi Gród — sesja przy samochodzie

Miałem nadzieję, że pogoda okaże się dla nas łaskawa. Wiedziałem, że sesja przy samochodzie będzie jednym z ważniejszych punktów na mojej liście tego dnia. Nie mógłbym sobie odmówić kilku ujęć przy takim samochodzie jak Cadillac Fleetwood “skrzydlak”. To auto do ślubu przyciąga wzrok jak magnes. Wspaniale majestatyczny, z bajeranckimi skrzydłami po bokach bagażnika.

Walory otoczenia Hotelu i Restauracji Kozi Gród wybitnie sprzyjały wykonaniu tej krótkiej sesji. Ustawiliśmy auto w otoczeniu zieleni, przed salą weselną. Słońce odbijało się w nieskazitelnie białej karoserii i licznych chromowanych detalach. Przestronne wnętrze z białą tapicerką nie tylko doskonale pasowało do sukni ślubnej. Równie wdzięcznie prezentowało się w obiektywie mojego aparatu, dawało przyjemny półcień i miękkie światło. A Państwo Młodzi? Cóż, byli sobą i cieszyli się jak dzieci 🙂

Kozi Gród — składanie życzeń ślubnych

W trakcie, gdy byliśmy zajęci zdjęciami, goście weselni mieli czas na zameldowanie się w hotelowej recepcji. Gdy już wszyscy z zebranych byli gotowi, udaliśmy się na taras przed hotelem. Nastąpiło tradycyjne powitanie chlebem i solą. Po nim przyszedł czas na wręczanie prezentów i składanie życzeń na świeżym powietrzu. Nie mogło oczywiście zabraknąć toastu i rzutu kieliszkami na szczęście.

Restauracja Kozi Gród — sala bankietowa

Pan Młody stanął na wysokości zadania i przeniósł wybrankę przez próg sali bankietowej. Gdy już wszyscy zajęli swoje miejsca, przyszła pora na serwis obiadu i przedstawienie wszystkich zaproszonych gości. Po krótkim zapoznaniu się rodzin, goście i Para Młoda zostali zaproszeni na parkiet. Nastąpił wyczekiwany pierwszy taniec.

Hotel Kozi Gród — sesja zdjęciowa przy stawie

Zaraz po pierwszym secie tanecznym ponownie udaliśmy się w otoczenie zieleni. Zaplanowaliśmy krótką sesję zdjęciową przy niewielkim stawie. Słońce już chyliło się ku zachodowi i zalewało ciepłymi promieniami otaczające nas drzewa. Były one idealnym tłem do naszych ujęć na drewnianym pomoście. Poddaliśmy się chwili i zrobiliśmy romantyczne zdjęcia z drona. Cienie stawały się coraz dłuższe, a czarna tafla stawu wprowadziła minimalistyczny nastrój w kadrze. Liczyli się tylko główni bohaterowie tego dnia.

Wesele w Kozim Grodzie — zabawa na parkiecie

Zabawa na parkiecie, podziękowanie dla rodziców, krojenie tortu weselnego. Kto był na weselu, ten wie, o czym mowa. Na zakończenie tego dnia zaplanowana była jeszcze jedna niespodzianka — pokaz sztucznych ogni. Goście patrzyli jak zaczarowani. Mnie wpadły jeszcze w oko altany podświetlone girlandami żarówek Edisona. Idealnie nadawały się na kilka ujęć zamykających ten reportaż ślubny.

Z wesela w Kozim Grodzie na plener ślubny w Rzucewie

Kilka miesięcy później spotkaliśmy się znowu. Chcieliśmy wykorzystać jesienną paletę kolorów, do której idealnie nadawały się rozległe pnącza winobluszczu wokół Zamku Jan III Sobieski. Jeśli chcesz zobaczyć, co z tego wyszło, zapraszam Cię na Bajkowy Plener Ślubny w Pałacu Jan III Sobieski.